pátek 12. března 2010

Blogspot.com

Z blogu.cz na blogspot.com ? přiznám se že to byla hodně velká změna a hodně velký zmatek. Ani teď si občas nevím s něčím rady. Ani nechápu co mě to napadlo opět si založit zase tu věc kde se píše. Už když sem píšu tak to není to samé jaké to bylo když sem psala na blog.cz dlouhou dobu jsem nepsala a tak se do toho nejspíš budu muset dostat. Neplánuju dlouhé články snad teď jen sehnat někoho kdo tyhle bláboly bude číst a taky se tady s tímhle vším naučit.

5 komentářů:

  1. Neboj, zvykneš si :) A pokud ne, tak vždycky se můžeš vrátit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně :) A myslím, že si tady získáš přívětivé čtenáře, neměj strach :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč ne ;) máš to tady pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Píšeš, jestli se nechci spřátelit....no já ani nevím "jak se na to dneska hraje". Na blogspotu? =D Upřímně myslím, že se to už nepraktikuje protože je to dost neupřímné. Sleduju (a v menu) mám blogy, které čtu a mám ráda....nevím proč bych to jinak dělala....nechci, aby sis to špatně vzala. Jenom upřímně říkám svůj názor. Tvého komentáře si samozřejmě vážím....a určitě si na blogspotu zvykneš. Budu ti držat palce v začátcich...=)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, vedu :D, je to to "List of B'fs" :D, no jako List Blog's friends... :D. Klidně si mě tam dej, budu moc ráda. Já si tě tam dám mezi ty, co mě mají v oblíbených, juu? Díky moc

    OdpovědětVymazat