úterý 16. března 2010

Chybami se člověk učí.. jenže já ty chyby dělám pořád ;D


Je to tak těžký psát když vlastně někteří z Vás jste neznali můj předešlí blog. Je tak těžký psát že sem nemohla dneska na T-BASS když vy vlastně ani nevíte co to je. Budu se snažit , ale asi to nebude jednoduché tak mě prosím chápejte. Asi si dám přecevzetí. Až dodělám základku objedu klíčem všechny auta učitelů ať maj na ěm památku a taky se pořádně vožeru protože za těch 9 let co budu v tý škole (pokud to přežiju bez ujmu na zdraví) bude mým děsivých nejhorších 9 let mého života. Dneska jak jsme zmiňovala jsem nemohla na bass protože sem celý den strávila ponořená do učení. Už mě z toho opravdu jednou hrábne. Bloudím po netu a hledám nové písničky protože potřebuju odreagovat. Teď pomalu ale jistě se přesunu do mojí milované postele a půjnu chrupat a budu doufat že to zítra všechno zvládnu. Loučím se s vámi.

8 komentářů:

  1. :D tak to bude od tebe milé až jim objedeš ty auta .. :D :P
    A s tím ožráním .. :D zase to nepřeháněj ať druhej den víš cos dělala (alespoň já osobně nemám ráda tu nevědomost ..:)

    Jinak já jsem rovnátka měla taky a nepřišlo mi to nijak hrozné, nejraději jsem měla kontroly u zubařky, protože to znamenalo na celý den se ulít ze školy .. :)
    A porovnat ten zákrok s nošením rovnátek? To nevím, vzhledem k tomu, že se ze mě pomalu stává závislák na Ibalginu .. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Stím klíčem to není vůbec špatný nápad čéče.. :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Jak dlouho máš jeste do konce zakladky ? :)
    Tak snad si ňáky pekny pisnicky nasla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ách...zlatá základka! :D
    Neboj, na střední to bude ještě horší ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že znám tvůj předešlý blog! x)) Tak jsme alespoň v obraze! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! Na mém blogu je fakt, FAKT důležitý článek, tak až budeš mít chuť, tak si ho PROSÍM přečti ;). Mám tě ráda...

    OdpovědětVymazat
  7. Proboha nee! Objet kličem auto si nezaslouži snad ani učitele:D Jinak užij si rozlučku se zakladkou, ja byla šileně štastna když jsem od tama vypadla.

    OdpovědětVymazat
  8. Základka. Kdeže ty loňské sněhy jsou. Přijdou horší časy! ;-)

    OdpovědětVymazat