neděle 14. března 2010

Po víkendu nastane co ? TEROR ?


Nenávidím to když po víkendu musíme do školy. Když nám učitelé dají papír se slovy " Podepište se, napíšeme si prověrku "
Nesnáším ty obličeje učitelů kteří si nás tak vychutnávají při zkoušení či i při těch písemkách. Kdy je my naštvem a oni nám to oplácí, kdy my mluvíme při hodině a děláme si z nich srandu , ale oni mají vždycky navrh. Řeší to se slovy " Takže POZNÁMKA " Když zapomínáme jsou naštvaní , ale když oni zapomenou opravit písemky tak čárku či tu poznámku nedostanou. Kde je ta spravedlnost ? To my se to učíme zpaměti a učitelé to jenom čtou ze svých výkladů. Nesnáším ty jejich potupný dozory na chodbách kde nás neustále napomínají na chodbě slyší všechno a povídají si o tom. Nesnáším učitelé a školu , ale všichni tam musíme vždycky to budeme muset přetrpět ikdyby jsme nechtěli.
Po víkendu to opět nastane samé prověrky vždyť máme jen sobotu na to abychom si odpočinuli. Je to nespravedliví. V tejhle době je všechno nespravedliví.

6 komentářů:

  1. jééé,ty si milá... moje ego teď stouplo do nebeskych výšin:X
    jasně,že si mě můžeš přidat..na to se ani nemusíš ptát...sem ráda,když si mě přidá někdo, komu se můj blog aspon trosku líbí:)

    a z toho co čtu,tak to asi nemas ve skole moc jednoduchy:D tak pevny nervy přeju..

    a hodně štěstí na blogspotu..musím říct,že já si na něj musela zvykat pěkně dlouho...ale ted sem spokojena:)

    OdpovědětVymazat
  2. na tom něco je .. :D a proto jsem ráda, že sedim úplně vzadu, protože tak mám reálnější šanci, že zůstanu v utajení .. :D :) já jsem teďka byla týden doma - nemoc. Takže se i celkem těšíím .. :) konečně aspoň trošku začnu zase komunikovat se světem .. :D

    Jinak moc dík za krásný komentář. :) :D dokázal vyloudit úsměv na mé tváři a začala jsem se červenat .. :D :)

    Jinak s tim sledováním mého blogu .. :) je to jednoduché ... úplně nahoře máš takovou lištu a tam je odkaz 'sledovat' tak na to klikni a je to .. nebo možnost číslo 2) dát si mě do oblíbených stránek .. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aspoň, že vám dávají papíry. My do jejich papírů psát nesmíme. Všechno svoje :! Ale vychutnávají si nás pěkně :D Někdy se jim ani nedivím, ale je fakt, že někdy to odskáče nevinej.
    Nojoo, neděle... Sice stále víkend, ale představa týdne před sebou... Brrr :D
    PS: Nespřáteluji, jen si "oblibuji" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě by mi to nevadilo :-))
    PS: Můžu se zeptat, na jekém blogu jsi předtím byla?

    OdpovědětVymazat
  5. jsem ráda že tě můj blog zaujal. Sice netuším čím, ale rozhodně mi to enní nepříjemné :) Já si své oblíbené stránky samozřejmě vedu (mám je v článku Miniature world) a přidávám si tam lidi po delší době, až je trochu poznám a stále se o ně zajímám a nemám tam jen blogery co mají mě. Jestli si mě ty tady chceš přidat tak samozřejmě můžeš, tomu se nebráním

    OdpovědětVymazat
  6. U mě "spřátelení" znamená, že si navzájem navštěvujeme blog a komentujeme články...žádný seznam si nevedu, abych psala nějaké "obíhám SB"...to mi příjde naprosto k ničemu...takže pokud budeš chtít, ráda tě u sebe 'uvidím' a naoplátku se taky zastavím ;)

    OdpovědětVymazat