pondělí 15. března 2010

Jdi už spát !


Před sebou hrnek tentokrát ne z čajem , ale s tím úžasně vonícím kafem které je přeslazené protože já mám hořký život s mlékem se kterým jsem překvapivě šetřila. Vedle leží sešity dva. Jeden modrý a je tam napsáno PŘÍRODOPIS a druhá je růžový a stojí tam DĚJEPIS. Jen co sem přišla domů otevřela jsem sešit a učila se. Opravdu je to k zbláznění co po nás chtějí stejně většinu z těch všech blábolů potřebovat nebudeme. Bolí mě hlava a já doufám že to to kafe aspoň trochu urovná, jako kdybych měla včera kocovinu a nevyspala se z toho tak se teď cítím. Oční víčko skoro zavřené a v hlavě si nedovedu udělat pořádek. Já vlastně teď myslím na tolik věcí najednou až se mi z toho mozek zcvokne. Ovšem , POZOR ! nemám tady kamarádku NUDU. Opravdu se teď nenudím což je až nevěřícně zajímavé. Neustále klikám na ikonu FACEBOOK. Vlastně ani nevim proč tam lezu když tam je taková nuda. Kdyby jste se mě zeptali na moji největší chybu v životě odpověděla bych bez rozmyšlení. ZALOŽENÍ FACEBOOKU, jsem an tom fakt závislá a štve mě to ! proč já si ho jen zakládala, měla jsem se na to vykašlat teď to nejde smazat potřebuju to droga to je pro mě.
Asi bych si měla jít lehnout, ale když si lehnu usnu a bude mě pak ještě hůř, nadopuju se kafem a večer pudu spát brzo abych se z toho vyspala. Kdyby aspoň nebyla ta zima šla bych to vyvětrat a bylo by to dobrý. Zase sem napsala polovičku toho co sem vám chtěla říct. Snad příště Vám to víc rozepíšu. Já se s Vámi loučím opět bez nálady a i trochu smutná.

4 komentáře:

  1. Jooo ten pocit "jakobykocoviny" znám důvěrně...! Bohužel...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jsem malinké pjasátko =oD no ta písnička no stress je skvělá :-))
    facebook,jak ho zapnu, tak není nikdy nuda a nemůžu se odtrhnout ani když mám hromadu učení, pravda je to droga!!

    OdpovědětVymazat
  3. Facebook nemám. Měla jsem, pár dní.... byla a stále jsem jediný člověk, kterého to nebaví..! :D Facebook mě prostě neohromil a jsem za to ráda. A pocit kocoviny i když bohužel to nebude jen ten pocit, nýbrž samotná kocovina na mě bude čekat v neděli :D

    OdpovědětVymazat
  4. Však už jsem psala že bdu ráda SB ;) Já mám taky Facebook, ale závislá na tom nejsem. Kámošky tam tráví tolik času, furt jen komentují svoje statusy.. Mě to nějak moc nebaví. Ale zajdu tam, zjistit co je novýho, zahrýt nějakou hru, přidat se do nějaký skupiny...

    OdpovědětVymazat